گرانترین «گلکسی اس ۱۰» با قیمت ۱۶۰۰ یورو عرضه می شود
نوشته شده توسط : mj

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت "سامسونگ" در حال ارائه نسخه بروزسانی‌شده دو مدل از ساعت‌های هوشمند خود است.

 

 "Gear S۳" و "Gear Sport" دو مدلی هستند سامسونگ آنها را بروزرسانی کرده است.

 

نسخه بروزررسانی‌ شده‌ این ساعت‌های قدیمی "سامسونگ" شامل ویژگی‌های ورزشی شده‌اند.

 

علاوه بر اینها ساعت‌های "Gear S۳" و "Gear Sport" می‌توانند ویژگی‌های مربوط به خواب را نیز ارائه دهند.

 

یک ویژگی جدیدی که در این ساعت اضافه شده است، این است که کاربر می‌تواند آن را در وضعیت خواب گذاشته و بدون هیچ‌ اختلال و حواس پرتی، به آسودگی استراحت کند.

 

کاربر همچنین می‌تواند به جای استفاده از تلفن، ساعت را در وضعیت منبع موسیقی قرار دهد.

 

از دیگر ویژگی‌های این ساعت‌ها ارسال پیام است.

 

گفتنی است بخش تنظیمات دستگاه نیز به گونه‌ای بروزرسانی شده که امکان دسترسی آسان‌تر به ویژگی‌های مختلف را فراهم می‌سازد.

 

نرم افزار بروزرسانی شده ساعت فعلا تنها در آمریکا در دسترس مشتریان است و انتظار می‌رود که تا چند روز آتی به کشورهای دیگر نیز برسد.

 به گزارش مهر به نقل از بی جی آر، طی چندماه گذشته  شایعات  مختلفی درباره «گلکسی اس ۱۰» منتشر شد. این گزارش های مختلف حاکی از آن بود که بهار امسال، سامسونگ سه نسخه مختلف از این مدل را روانه بازار می کند که یک نسخه با نمایشگری مسطح یکی از آنها است.  هر ۳ دستگاه مجهز به نمایشگر Infinity-O و دوربین هایی با چند لنز هستند. همچنین یک مدل لوکس نیز با حسگر اثر  انگشت تعبیه شده در نمایشگر عرضه می شود.

 

در کنار این موارد فاش شده سامسونگ حداقل یک نسخه با استاندارد اینترنت ۵G  می سازد که احتمالا قیمت آن دوبرابر موبایل های معمولی است.

 

 این در حالی است که وبلاگ ایتالیایی Tutto Android جزئیاتی درباره قیمت این موبایل در ایتالیا منتشر کرده است که احتمالا موبایل های مذکور با همین قیمت ها در اروپا  نیز عرضه شوند.

 

طبق این گزارش سامسونگ سه نسخه از «گلکسی اس ۱۰» را در ایتالیا می فروشد از جمله«گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر ۵.۸ اینچی، گلکسی اس ۱۰Lite با نمایشگر ۶.۱ اینچی و گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶.۴ اینچی.

 

نخستین گزینه نمایشگری مسطح دارد اما ۲ مدل دیگر نمایشگرهایی با گوشه خمیده دارند. همچنین  مدل Lite نیز تنها موبایل این مجموعه  است که حسگر اثر انگشت در نمایشگر آن به کار نمی رود.

 

گلکسی اس ۱۰ و مدل Lite دوربین های سلفی با یک لنز دارند. اما نسخه لوکس «اس ۱۰ پلاس» با دو دوربین سلفی عرضه می شود.

 

هر سه موبایل به رنگ های سیاه، سفید و سبز عرضه می شوند. البته نسخه Lite  با یک رنگ زرد نیز عرضه می شود.  

 

این وبلاگ ایتالیایی همچنین قیمت های نسخه های مختلف گلکسی اس ۱۰ در اروپا را اعلام کرده است:

 

Galaxy S۱۰ Lite با RAM شش گیگابایتی و حافظه ذخیره ۱۲۸ گیگابایت(۷۷۹ یورو)

 

 Galaxy S۱۰ با RAM شش گیگابایتی و حافظه ذخیره  ۱۲۸ گیگابایتی (۹۲۹ یورو)

 

Galaxy S۱۰  با RAM هشت گیگابایتی و حافظه ذخیره ۵۱۲ مگابایتی(۱۱۷۹ یورو)

 

+Galaxy S۱۰  با RAM ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره ۵۱۲ مگابایتی(۱۲۹۹ یورو)

 

+Galaxy S۱۰ با RAM  دوازده گیگابایتی و  حافظه ذخیره یک ترابایت (۱۶۰۰ یورو)

 

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، یک اختراع جدید از موتورولا(Motorola) ممکن است اولین نگاه ما به گوشی شایعه شده لنوو(Lenovo) موسوم به گوشی تاشوی "RAZR" باشد.

 

این حق اختراع که توسط پایگاه "91 موبایل" کشف و پخش شده است، حاوی چندین تصویر است که به نظر می‌رسد یک گوشی با یک صفحه نمایش تاشو و یک صفحه نمایش کوچک‌تر است.

 

اگرچه هیچ اشاره‌ای به نام تجاری RAZR در این اسناد وجود ندارد، اما طرح‌ها با استفاده از یک لولا در پشت گوشی برای تا کردن دستگاه و قسمت پایینی آن شباهت زیادی به گوشی "RAZR V3" دارند.

 

اخبار مربوط به این حق ثبت اختراع که در تاریخ 17 دسامبر توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی(WIPO) ثبت شده است، چند روز پس از اعلام برنامه‌های لنوو برای تولید گوشی RAZR جدید در وال استریت ژورنال منتشر شده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی تاشو

احتمال می‌رود که این گوشی تا ماه آینده رونمایی شود.

 

انتظار می‌رود که RAZR جدید نیز مانند گوشی تاشوی سامسونگ با قیمت 1700 دلار، قیمت سنگینی داشته باشد و با قیمت حدود 1500 دلار عرضه شود.

 

اما اگر این شرکت‌ها بخواهند مردم را راضی کنند، مجبور به تولید محصولی ارزان‌تر هستند، چرا که شرکت "رویول"(Royole) چین در اوایل ماه جاری در نمایشگاه CES گوشی و تبلت تاشوی خود را رونمایی کرد و قطعا این فناوری را با قیمتی پایین‌تر از سامسونگ و لنوو راهی بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مدیران این پیام‌رسان با هدف مبارزه با اخبار جعلی چنین تصمیمی گرفته‌اند. جولای گذشته و به دنبال گسترش شایعات در میان کاربران هندی، این محدودسازی برای این کشور تعریف شد و حالا حالت جهانی پیداکرده است. {لینک}

 

«ویکتور گراند» قائم‌مقام بخش ارتباطات واتس‌اَپ در پایتخت اندونزی اعلام کرد برای مبارزه با اطلاعات غلط، اخبار جعلی و جلوگیری از شایعات این تصمیم گرفته‌شده است.

 

وی افزود پس از بررسی نتایج حاصله از سیاست اعمال‌شده در هند این محدودیت در سطح جهانی اعمال شد.

 

واتس‌اَپ بیش از 1.5 میلیارد کاربر در جهان دارد و با دلیل سوءاستفاده از این پیام‌رسان توسط کاربران، از سوی دولت‌ها تحت‌فشار قرارگرفته است تا دست به ایجاد محدودیت‌های درخواستی بزند.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که دعوا و کشمکش‌های میان کوالکام و اپل به شدت بالا گرفته است و سریال درگیری‌های این دو غول تکنولوژی آمریکایی نیز پایانی ندارد.

 

چندی پیش بود که اخبار و گزارش‌های متعددی مبنی بر پرونده شکایت کوالکام از اپل، این تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند منتشر شد که گفته شده بود شرکت اپل قصد داشته برای تامین تراشه‌های پردازنده موردنیاز برای تولید و مونتاژ گوشی های آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر از تراشه‌های مودم و پردازنده‌های کوالکام استفاده کند، اما این شرکت به دلیل تشکیل پرونده شکایت اپل از این شرکت در خصوص حق امتیاز و پتنت، از فروش تراشه به اپل خودداری کرده است و اپل از تراشه‌های LTE شرکت اینتل بدین منظور استفاده کرده است.

 

کوالکام و اینتل که دو شرکت آمریکایی بزرگ تولیدکننده تراشه‌های پردازنده و مودم به شمار می روند، در رقابت تنگاتنگی برای جلب توجه اپل در تامین تراشه های موردنیاز آن در تولید آیفون به سر می‌برند.

 

بر اساس گزارش وب سایت سی‌نت، کوالکام در حال حاضر به اقدامات انحصارگرایانه متعددی متهم شده است که از مهم ترین آنها می‌توان به مواردی همچون دریافت حق پتنت بیشتر، ممانعت و خودداری از فروش پتنت ها به سایر تولیدکنندگان و اجبار اپل و سایر تولیدکنندگان به همکاری انحصاری با خود اشاره کرد.

 

حالا به نظر می‌رسد که کوالکام به تازگی مدعی شده است که بدون فناوری و تراشه های مودم و پردازنده کوالکام، اپل قادر نخواهد بود به تولید و توسعه گوشی‌های آیفون با همین کیفیت بپردازد.

 

اپل در صورت عدم همکاری با کوالکام، مجبور خواهد بود با شرکت های دیگری همچون اینتل، سامسونگ و مدیاتک که در مقایسه با تراشه‌های ساخت کوالکام از کیفیت نسبتا کمتری برخوردارند، استفاده کند.

به گزارش مهر به نقل از رددیت، موبایل «گلکسی اس ۱۰» به نظر می رسد دستگاهی شکیل از ترکیب فلز و شیشه باشد اما گران قیمت ترین نسخه آن با برچسب ۱۵۰۰ دلاری عرضه می شود و احتمالا نکته ای متمایز از بقیه دارد.

 

در همین راستا طبق اطلاعات Ice_Universe  این موضوع صحت دارد.  

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گلکسی اس ۱۰

 

این کاربر توئیتر که همیشه اطلاعاتی از سامسونگ را فاش می کند، در پست جدید خود نوشته است: پوشش پشت موبایل «گلکسی +S۱۰» (با ۱۲ گیگابایت RAM و یک ترابایت حافظه) از جنس سرامیک است. این سرامیک طی فرایند خاصی ساخته شده که محصول نهایی نه تنها ضد خش است، بلکه در مقابل افتادن نیز مقاوم است. اما وزن دستگاه افزایش می یابد. این پیشرفته ترین نسخه +S۱۰ است.  

 

 البته سامسونگ نخستین شرکتی نیست که قاب سرامیکی می سازد، «اپل واچ۳»، گرانقیمت ترین ساعت هوشمند اپل نیز قاب سرامیکی داشت که در نسخه ۴ آن حذف شد.

به گفته وب‌سایت AppleInsider یک حساب‌کاربری با شناسه iCTech گزارشی خارج از کشور چین را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد. وی ادعا می‌کند که به اطلاعاتی پیرامون آی‌فون‌های جدید اپل برای سال جاری دست یافته است. بر اساس این گزارش، آی‌فون‌های جدید از باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهند کرد که در مقایسه با ظرفیت باتری آی‌فون‌های کنونی پیشرفت قابل‌توجهی را نشان می‌دهند؛ چرا که آی‌فون XS مکس از یک باتری ۳۱۷۵ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد.

 

همچنین گزارش مذکور مدعی است که آی‌فون‌های جدید احتمالا به‌همراه یک لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳ برابری تولید شده و از قابلیت شارژ بی‌سیم سریع‌تر با توان ۱۵ وات پشتیبانی خواهند کرد. بعلاوه گزارش با طرح ادعایی مشکوک معتقد است که آی‌فون‌های جدید از نمایشگرهایی با نرخ نوسازی ۹۰ تا ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند. آی‌پد پروهای اپل مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی هستند؛ لذا در صورت صحت این خبر، به‌کارگیری چنین نمایشگرهایی در آی‌فون بدون افزایش قابل‌توجه هزینه‌های تولید پدیده بسیار مطلوبی به‌نظر می‌رسد.

 

 وب‌سایت AppleInsider خاطرنشان کرده که iCTech شهرت بسیار پایینی دارد و در بسیاری از موارد، اطلاعات نادرستی را منتشر می‌کند؛ اگرچه صحت برخی از آن‌ها نیز به اثبات رسیده است. در این مورد نیز توصیه می‌شود که اخبار مطرح شده را چندان جدی نگیرید.

وقتی برای معرفی کسب و کار یا کالای خویش یک وب سایت راه اندازی می کنید چشمداشت دارید بازدید کنندگان برای شناخت بهتر فرآورده یا تجارت شما صفحات مختلف سایت را بررسی کنند. این بازدید ها رتبه ی سایت شما را در موتورهای جستجو بالا دستگیر و به ترقی بازرگانی و بازاریابی شما هم کمک می کند؛ اما چرا عملا برای بسیاری از سایت ها این اتفاق نمی افتد؟ چرا کاربران بعد از اینکه وارد سایت شما شدند علاقه ای به جستجوی سایر مطالب ندارند و تند از صفحه خارج می شوند؟ چگونه بازدیدکنندگان را ترغیب کنید که دقایق اکثریت در سایت شما سپری کنند؟
برای پاسخ به این سوالات باید با مفهومی به نام نرخ پرش(bounce rate) و شیوه محاسبه ی آن آشنا شوید که در پیوستگی این مقاله به آن پرداخته شده است.

 

نرخ پرش چیست؟

 

نرخ پرش یا بانس ریت(bounce rate)
حتما بارها برای شما رخداد افتاده که از طریق یک تبلیغ یا کلیک روی یک لینک، وارد یک تارنما شده اید؛ ولی بعد از رسیدگی صفحه ی موردنظر، محتوای ارائه شده پاسخگوی احتیاج شما نبوده و از سایت خارج شدید. برخی مواقع مطلب ارائه شده کافی به عقیده می رسد اما سایر دسته های سایت عقیده شما را جلب نمی کند و شما این بار هم سایت را ترک می کنید. به این بازخورد از سوی کاربران سایت، پرش گفته می شود. بهبود نرخ پرش یا بانس چیست؟ ، زمانی به کار می رود که کاربر پس از وارد شدن به تارنما و مشاهده یک صفحه بدون اینکه از صفحات یا مطالب سایر بازدید کند از سایت بیرون شود.
اگر 100کاربر وارد سایت شما شوند و از بین این صد نفر، 30نفر از سایر قسمت‌ها بازدید کنند، نظر بگذارند، عضو شوند و یا هر کار و جنبش دیگری سپریدن دهند، می نا گفت 30% از افراد با شما تعامل داشته و شما 70کاربر سایر را از دست داده اید! و در واقع نرخ پرش سایت 70% است.
هرچقدر مطالب ارائه شده در وب سایت شما برای کاربران جذاب تر و کاربردی تر باشد، نرخ پرش وب سایت پایین تر آمده و بازدیدکنندگان سایت رغبت بیشتری برای تعامل با شما دارند.
نرخ پرش چگونه مشخص می شود؟
با توضیحاتی که داده شد، نرخ پرش به چهره ذیل محاسبه می شود:

فرمول محاسبه نرخ پرش

نرخ پرش وقتی ثبت می شود که یکتا از حالت های ذیل توسط کاربر اتفاق بیفتد:
*کلیک بر روی دکمه back مرورگر
*بستن tab یا بستن مرورگر
*وارد کردن آدرس سایتی دیگر
بهترین و قدرتمندترین ابزار برای محاسبه ی نرخ پرش، گوگل آنالیتیکس(google analytics) است. این ابزار، اطلاعات جامع و کاربردی از بازدیدکنندگان سایت در گزین کردن شما قرار می دهد؛ اطلاعاتی از قبیل صفحات مورد علاقه ی آن ها، محل تقریبی، نوع تکاپو آن ها در سایت و از همه مهم تر نرخ پرش سایت شما.

 





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: